כמו בכל ענף ספורטיבי רציני, גם שחקני טניס זקוקים לציוד טניס מקצועי ואיכותי כדי לשפר את יכולות המשחק שלהם ובעיקר כדי לשמור על הבריאות. ציוד טניס כולל ביגוד מיוחד לטניס, נעלי טניס מתאימות, מחבט טניס, כדורי טניס, תיק למחבטי טניס ועוד. כאשר בוחרים ציוד לטניס חשוב לבחור ציוד של פירמה ידועה ואיכותית. מוצרי DUNLOP ידועים כבר שנים רבות באיכות המוצרים שלהם, ובשימת לב ודגש לפרטים הקטנים שמשדרגים ומשפרים את איכות הביצוע, עמידות המוצרים ואת השמירה על בריאות השחקן.

מחבטי טניס וכדורי טניס

כל משחק טניס מחייב ציוד בסיסי שכולל קודם כל שני מחבטי טניס, כדורי טניס ורשת. בחירת מחבט טניס דורשת שימת לב מיוחדת לגודל המחבט, אורכו, סוג החומר ממנו הוא עשוי, התאמת המידה שלו לשחקן ועוד.

חברת דנלופ (DUNLOP) ידועה במוצריה המתקדמים והאיכותיים בכל ענפי ספורט הכדור, ובענף הטניס במיוחד. החברה משקיעה משאבים ומאמצים מרובים בדרך לפיתוח מחבט טניס אפקטיבי ומקצועי ביותר, שיתאים למגוון רחב של שחקני טניס, בכל הרמות ובכל הסגנונות. דנלופ מתחייבים ליצירת מחבטים ברמה גבוהה, מחומרי גלם מובחרים ובעיצוב המאפשר ביצועים, תמיכה והגנה. מחבטי טניס של חברת דנלופ, נחשבים למחבטים המתקדמים והמובילים בענף, והם מאושרים על ידי פדרציית הטניס הבינלאומית. שחקני ושחקניות טניס מובילים בוחרים שוב ושוב להשתמש במחבטי הטניס של החברה, מה שמעיד על איכותם ומקצוענותם של המחבטים.

ישנה חשיבות גם לכדורי הטניס. כדורי טניס של דנלופ מיוצרים מחומרי גלם איכותיים ועל כן מאפשרים ביצועים גבוהים ועמידות לאורך זמן. הכדורים של דנלופ מלווים את השחקנים בכל שלבי האימונים וגם בתחרויות. DUNLOP משקיעה מאמצים מרובים בהנדסת כדורים המותאמים, כל כדור לפי מטרתו. הפרמטרים הנלקחים בחשבון בעת ייצור הכדור כוללים לחץ, משקל, ועיצוב הכדור. כמו המחבטים, גם הכדורים של חברת דנלופ מאושרים על ידי פדרציית הטניס הבינלאומית.

ציוד טניס נלווה

מחבטים וכדורים הם אולי אביזרי המפתח של משחק טניס אבל הם ממש לא הכל. משחק הטניס כולל גם אביזרים שונים המסייעים למשחק ולשחקנים, ועבור שחקנים מסויימים הוא אפילו הכרחי, כמו למשל גריפים או נעלי טניס מקצועיות. אביזרי טניס נלווים כוללים מיתרים, גריפים (רצועות לידית המחבט המסייעת בספיגת הזיעה ובנוחות האחיזה), ביגוד ייחודי לטניס, נעליים ייעודיות לטניס, תיקים למחבט, סולמות אימון, בולמי זעזועים ועוד. לפני שרוכשים כדאי לדעת בדיוק מה מחפשים ולזכור כי לכל מוצר קיימת המטרה שלו. בכל מקרה, כאשר מחפשים ציוד טניס, יש לחפש ציוד של חברת דנלופ.

ציוד טניס מקצועי, איכותי ומתקדם, לכל מטרה, לכל גיל ולכל רמה. אל תתפשרו על איכות, השקיעו יותר ותרוויחו יותר.